Digitální transformace

&S námi zažijete digitální věk

Více informací

Digitální transformace

Digitální transformace

Bezpapírová kancelář

Procesní řízení a BPMN2

Robotizace a RPA

DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE

Digitální transformace v našem pojetí je cesta, jak lépe propojit organizaci se zákazníkem a vytvořit tak pozitivní zkušenosti s nabízenými službami. Je to jediná možnost, která vám v dnešním moderním a rychle se rozvíjejícím světě dovolí reagovat na požadavky zákazníků ihned a udržet krok s jejich očekáváním.

Základem zvládnutí digitální transformace je změna vnitřních procedur, které změní zákaznický pohled na vaši firmu. Vhodná strategie a zkušenost s mobilním řešením, analýza dat, cloudové prostředí, zavádění moderních trendů, jako např. robotizace a biometrie, výrazně zdokonalí procesy, zjednoduší a zrychlí interakci se zákazníky, prohloubí jejich loajalitu a pomůže se odlišit od konkurence.

Pilíře digitální transformace aneb ..na jakých základech postavíme úspěšnou realizaci strategie digitální transformace?

  Inovace

Zaměříme se na kombinaci moderních technologií se znalostmi lidí a posílení inovativního přístupu k práci. Využití síly a lidského vědění s podporou moderních technologií přináší efektivní a inovativní kulturu a moderní, fungující prostředí.

   Integrace

Zvládneme propojit stávající firemní systémy s digitálními nástroji. Umožníme celému prostředí stát se prozákaznicky orientovaným. Budování nadstandartních vztahů se zákazníky se obrátí v jejich loajalitu, která vás požene dopředu.

  Adaptace

Zavedením digitální transformace naučíme lidi přemýšlet jinak: IT a Business bude více a více přetvářen na Operativu, která se stane hlavním motorem v řešeních a produktech využívající technologie digitální transformace.

 

Proč digitální transformace?

Digitální transformace posílí zákaznickou zkušenost a efektivitu provozu – eliminuje třecí plochy mezi vaším zákazníkem a vaší firmou.

Digitální transformace boří tradiční zavedené obchodní postupy. Finanční služby, zdravotní péče, veřejný sektor, malé a střední firmy a další organizace jsou dnes schopny mazat hranice tradičních dennodenních operací zaváděním mobilních přístupů, okamžitým zpracováním informací v bodě jejich vzniku nebo nahrazováním manuální a opakující se práce softwarovými roboty, kteří nejsou z práce frustrování a jsou strojově přesní.

Tato strategie již prokázala výjimečné výsledky v mnoha prostředích. Je zřejmé, že budou následovat další vertikální trhy s podobnými příležitostmi a úspěšnými příběhy o zapojení zákazníků do zákaznicky orientovaných prostředí.