Pondělí - Pátek8:00 - 21:00
PobočkyŠtefánikova 18/25, 150 00 Praha 5 | Ptácká 127, 293 01 Mladá Boleslav
Navštivte naše sociální sítě

ITG365

Metoda ITG365 (IT Governance) nastaví optimálně řízení a poskytování služeb v oblasti informačních a komunikačních technologií podle ITIL4

  • Vytvořte a nastavte si proaktivní a efektivní systém řízení ICT služeb organizace podle respektovaného rámce ITIL4 (případně i IT4IT).
  • Začněte Vámi provozované IT systémy řídit, měřit jejich kvalitu a optimalizovat pomocí nových nástrojů a indikátorů, protože „co neměřím, to neřídím“.
  • Zjistěte, jaké jsou skutečné potřeby Vašich zaměstnanců a jak jsou se službami ICT spokojeni. Zahajte jejich systematický rozvoj v oblasti ICT.
  • Naplánujte si cílový model řízení Vašeho ICT z pohledu procesního, organizačního i personálního a harmonogram dosažení cílového stavu.

Analýza
současného stavu

Podle rámce ITIL4
se provede analýza
současného stavu
řízení IT a používaných
nástrojů a postupů

Předání výstupů
a další kroky

Komplexní výsledky
vizualizace dat
se prezentují
a projednávají,
aby vznikl dlouhodobý
efektivní model řízení

Monitoring a
dashboarding

Zpracuje se model
provozních dat ICT
plán monitoringu provozu
a interaktivní dashboardy
pro řízení ICT

grafický prvek

Názory
zaměstnanců

Zjistí se názory,
spokojenost
a očekávání
zaměstnanců ohledně
ICT podpory a ICT
služeb

Katalog služeb

Zpracuje (či
aktualizuje) se katalog
poskytovaných ICT
služeb, včetně
příslušných SLA
a parametrů kvality

Standardy a procesy

Ve shodě s ITIL4
se definují standardy
řízení ICT a celkový
procesní, organizační
a personální model

Co je výstupem:

  • Komplexní zpráva s výsledky as-is a to-be stavu (vše textově i v grafech) včetně plánu rozvoje řízení ICT
  • Interaktivní dashboard s hlavními ukazateli stavu ICT
  • Systém výkonnostních indikátorů podle ITIL pro objektivní hodnocení stavu a řízení ICT organizace

ITG365

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

ITG365

Metoda ITG365 (IT Governance) nastaví optimálně řízení a poskytování služeb v oblasti informačních a komunikačních technologií podle ITIL4.

  • Vytvořte a nastavte si proaktivní a efektivní systém řízení ICT služeb organizace podle respektovaného rámce ITIL4 (případně i IT4IT).
  • Začněte Vámi provozované IT systémy řídit, měřit jejich kvalitu a optimalizovat pomocí nových nástrojů a indikátorů, protože „co neměřím, to neřídím“.
  • Zjistěte, jaké jsou skutečné potřeby Vašich zaměstnanců a jak jsou se službami ICT spokojeni. Zahajte jejich systematický rozvoj v oblasti ICT.
  • Naplánujte si cílový model řízení Vašeho ICT z pohledu procesního, organizačního i personálního a harmonogram dosažení cílového stavu.
grafický prvek
ikona

Analýza
současného stavu

Podle rámce ITIL4 se provede analýza současného stavu řízení IT a používaných nástrojů a postupů

ikona

Názory
zaměstnanců

Zjistí se názory, spokojenost a očekávání zaměstnanců ohledně ICT podpory a ICT služeb

ikona

Katalog služeb

Zpracuje (či aktualizuje) se katalog poskytovaných ICT služeb, včetně příslušných SLA a parametrů kvality

ikona

Standardy a procesy

Ve shodě s ITIL4 se definují standardy řízení ICT a celkový procesní, organizační a personální model

ikona

Monitoring a
dashboarding

Zpracuje se model provozních dat ICT, plán monitoringu provozu a interaktivní dashboardy pro řízení ICT

ikona

Předání výstupů
a další kroky

Komplexní výsledky vizualizace dat se prezentují a projednávají, aby vznikl dlouhodobý efektivní model řízení

Co je výstupem:

  • Komplexní zpráva s výsledky as-is a to-be stavu (vše textově i v grafech) včetně plánu rozvoje řízení ICT
  • Interaktivní dashboard s hlavními ukazateli stavu ICT
  • Systém výkonnostních indikátorů podle ITIL pro objektivní hodnocení stavu a řízení ICT organizace

ITG365

Kanceláře
Štefánikova 18/25, 150 00 Praha 5
Na Farkáně III 155/16, 150 00 Praha 5
Certifikace

BCM

ITIL®

ISMS

ArchiMate®

Hacking

IT4IT®

SCRUM®

TOGAF

P3O®

ITSM

PRINCE2®

BABOK®

GDPR

ISTQB

DevOps

Kanceláře
Štefánikova 18/25, 150 00 Praha 5
Na Farkáně III 155/16, 150 00 Praha 5
Podpora zákazníků
Důležité odkazy
Certifikáty
BCM2
BPM
BPM
BPM
BPM
BPM

2022 © ITCON