Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky se vztahují na nákup zboží a služeb od společnosti IT CONsult Solution s.r.o. Společnost je zapsána v rejstříku městského soudu Praha, vložka C 116269, dne 13.3.2006
Účastníci smluvního vztahu se výslovně podle ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich povinnosti a práva obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a následujícími.
2. Objednání zboží
Objednávky podané prostřednictvím objednávky či jakoliv jinak pro kupujícího závazné. Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Místem dodání zboží je fakturační adresa uvedená kupujícím v objednávce, pokud kupující neuvede během objednávky jiné instrukce pro doručení zboží nebo pokud zboží není distribuováno elektronicky. V případě, že není tato adresa vyplněna, je zboží dodáno na adresu sídla společnosti nebo bydliště kupujícího. Vyplněním registračního formuláře nebo závazné objednávky kupující dává prodávajícímu souhlas ke zpracování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho objednávkách, viz „Prohlášení o zpracování osobních údajů“.
3. Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit objednávku a odeslat objednané zboží na adresu kupujícího. Prodávající má právo zrušit objednávku, je-li dodávka objednaného zboží nemožná. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem (např. bankovním převodem) vrátí prodávající celou částku kupujícímu nejpozději do 5 pracovních dnů od zjištění této skutečnosti.
4. Práva a povinnosti kupujícího
Kupující je povinen uvést na objednávce pravdivé a úplné údaje. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit cenu uvedenou na objednávce. Kupující je seznámen s celkovou cenou ještě před potvrzením objednávky. Požádá-li o to, kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, pokud tyto údaje nejsou nezbytné k zajištění průkaznosti účetních dokladů dle zákona o účetnictví.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
Na objednávky zboží a služeb se nevztahuje ustanovení odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 o možnosti odstoupení od smlouvy do dvou týdnů od převzetí zboží.
Do 14 dní od objednání lze vrátit výhradně neregistrované a jinak nepoškozené produkty, které nebyly výrobcem distribuovány pro konkrétního zákazníka. Software registrovaný nebo upravený pro konkrétního koncového zákazníka nebo objednaný na základě dodaných registračních údajů (upgrade nebo update produktu) nelze vrátit. Rovněž nelze vrátit software distribuovaný elektronicky. Nelze vrátit/reklamovat již započaté služby a poskytnuté konzultace, které nebyly neprodleně reklamovány.
Záruka se vztahuje pouze na poškození instalačních médií nebo poškozené balení produktu pokud toto poškození balení brání v řádnému užívání produktu. Poškozené balení produktu je třeba reklamovat u přepravce a doložit při reklamaci potvrzený protokol přepravce.
Peníze za zboží, které bylo vráceno v rámci reklamace nebo během 14 denní lhůty, budou vráceny v plné výši včetně platby za dopravu (ve výši odpovídající nejnižší objednatelné dopravě nabízené v našem e-shopu).
6. Daňové doklady
Daňové doklady jsou distribuované elektronicky, pokud není v průběhu objednávky uvedeno zákazníkem jinak. Tyto doklady splňují veškeré náležitosti účetních dokladů podle zákona o účetnictví a lze je kdykoliv vytisknout a uplatnit. Na vyžádání bude zaslán i papírový opis dokladu
7. Ostatní ustanovení